BE THE VISIONARY.


Jij bent de visionair, kijkend naar een mooiere toekomst. Jij gelooft en weet zeker dat je de wereld kunt verbeteren. Jij creëert nieuwe waarde en positieve energie. Je creëert de zekerheid naar onafhankelijkheid en de zekerheid naar vrijheid. Voor jezelf en voor anderen. Jij zoekt en vindt, je ontdekt nieuwe mogelijkheden en ziet nieuwe kansen. Jij bent in beweging en hebt de controle over waar je bent en waar je heen wilt gaan. Waar en wanneer jij het wilt. Jij komt in actie en maakt de juiste stappen. Jij weet hoe het moet. Ideeën maken de toekomst. Zo simpel is het.

#JUSTCREATE.

BE THE VISIONARY. Details of the big picture and the sum of details. You know what the result is. Create Your Imagination. #JUSTCREATE Create Your Imagination Ideeën zijn prachtig. Ze ontstaan in je hoofd en geven je positieve energie. Ze ontstaan vanuit je verbeelding.
#JUSTCREATE.
BECOME FAMOUS Heb jij een grote following base op Instagram, Youtube of je online blog en wil je geld verdienen? Heb jij minimaal 1000 volgers? Maak gebruik van een Influencer Manager. Just Create It! CREATE YOUR Je bent nu hier, kijkend naar een mooiere toekomst. Je hebt een visie en komt hiervoor in actie. Elke dag weer een stap dichterbij. Jij bent een visionair. Jij creëert het. Jij hebt de controle OWN LIFE.

In 4 stappen een succesvol merk opbouwen

Meer dan 90% van de eigenaren van kleine bedrijven is van mening dat het hebben van een uniek merk dat zich onderscheidt van de concurrentie erg belangrijk is. Meer dan de helft van hen geeft ook aan dat branding cruciaal is voor het aantrekken van nieuwe klanten. Welke geheimen hebben sterke merken als Apple en Cola? En hoe kunnen eigenaren van kleine bedrijven ze als inspiratiebron gebruiken? Hier zijn vier stappen om een ​​succesvol merk op te bouwen.

 

1. Bepaal hoe je door anderen gezien wilt worden

Als je klanten jouw product of dienst hebben gebruikt, hoe wil j dan dat ze hun ervaring hierover beschrijven? Stel je hebt een restaurant, wat wil je dan dat ze zeggen?

  • “Wauw, dit restaurant heeft de grootste porties van de stad. Het is geweldig!”
  • “Je hebt echt het gevoel dat je bent uitgenodigd voor een traditioneel Italiaans familiediner. De gerechten zijn eenvoudig maar zo lekker!
  • “De service is snel en het eten is oké, maar de prijs is onverslaanbaar!”

Zie je merk als een belofte aan je klanten – een belofte die anders (uniek) is dan die van je concurrenten.

 

2. Organiseer je bedrijf op basis van deze belofte

Als je deze belofte nakomt waarmee jij je onderscheidt van je concurrenten, betekent dit dat jij iets meer doet dan wat je concurrenten doen. Het restaurant dat erkend wil worden om zijn onverslaanbare prijzen, zal bijvoorbeeld een manier moeten vinden om het aantal klanten dat op één avond per tafel wordt bediend, te maximaliseren. De marge per individuele klant zal minder zijn, maar het aantal klanten zal dit goedmaken.

Met andere woorden, je merk heeft een grote invloed op de winnende formule waarop jij je bedrijf baseert.

 

3. Communiceer je belofte 

Al je marketingmateriaal; van de kleuren van je logo tot de teksten op je website, moet worden ontwikkeld in functie van deze belofte. Ook wat je op social media zegt, moet in overeenstemming zijn met deze boodschap, evenals de aankleding van je pand.

In deze fase komt je merk centraal te staan ​​in je advertentiecampagnes. Bovendien zijn je advertenties nog effectiever, omdat jij een duidelijke boodschap overbrengt.

 

4. Wees consistent

Nadat je hebt gedefinieerd hoe jij gezien wilt worden, en jij je bedrijf hebt georganiseerd op basis van deze perceptie en deze belofte gecommuniceerd, moet je consistent zijn. Apple staat bijvoorbeeld bekend om het maken van producten die zowel elegant als innovatief zijn: het kan het zich niet veroorloven om een ​​nieuwe telefoon te lanceren die onaantrekkelijk is, of een nieuwe tablet die technologisch achterblijft, want dat zou betekenen dat het de belofte die het heeft gedaan aan zijn klanten.

Het idee hier is om vertrouwen te ontwikkelen. Je klanten mogen je merk niet langer zien als een belofte maar als realiteit. Consistentie is vaak het moeilijkste deel, maar degene met de grootste beloningen.

Na verloop van tijd wordt een goed beheerd merk niet langer een bedrijfsbelofte en wordt het steeds meer een verwachting van de klant. Er zijn misschien 10 Italiaanse restaurants in de buurt, maar er is er maar één waar klanten een traditioneel Italiaans familiediner verwachten. Het merk van dat restaurant is niet langer de naam of het logo, het is de verwachting van de klanten.

Wanneer je een dergelijke strategie toepast, zal je bedrijf geleidelijk zowel de prijzen als de verkopen kunnen verhogen (dat klopt, beide tegelijkertijd!). Je merk wordt een van de meest waardevolle bezittingen van je bedrijf en het merk met de meeste impact op je bedrijfsresultaten.