BE THE VISIONARY.


Jij bent de visionair, kijkend naar een mooiere toekomst. Jij gelooft en weet zeker dat je de wereld kunt verbeteren. Jij creëert nieuwe waarde en positieve energie. Je creëert de zekerheid naar onafhankelijkheid en de zekerheid naar vrijheid. Voor jezelf en voor anderen. Jij zoekt en vindt, je ontdekt nieuwe mogelijkheden en ziet nieuwe kansen. Jij bent in beweging en hebt de controle over waar je bent en waar je heen wilt gaan. Waar en wanneer jij het wilt. Jij komt in actie en maakt de juiste stappen. Jij weet hoe het moet. Ideeën maken de toekomst. Zo simpel is het.

#JUSTCREATE.

BE THE VISIONARY. Details of the big picture and the sum of details. You know what the result is. Create Your Imagination. #JUSTCREATE Create Your Imagination Ideeën zijn prachtig. Ze ontstaan in je hoofd en geven je positieve energie. Ze ontstaan vanuit je verbeelding.
#JUSTCREATE.
BECOME FAMOUS Heb jij een grote following base op Instagram, Youtube of je online blog en wil je geld verdienen? Heb jij minimaal 1000 volgers? Maak gebruik van een Influencer Manager. Just Create It! CREATE YOUR Je bent nu hier, kijkend naar een mooiere toekomst. Je hebt een visie en komt hiervoor in actie. Elke dag weer een stap dichterbij. Jij bent een visionair. Jij creëert het. Jij hebt de controle OWN LIFE.

Content Marketing vs. Context Marketing

Content Marketing vs. Context Marketing: Wat is het verschil? Waarom is context marketing beter dan content marketing? Context marketing is nodig wanneer je het maximale uit je content wilt halen met minder energie. Met context marketing wil je weten voor wie je schrijft (doelgroep of nog beter de persoon), wat je met je bedrijf of brand wilt communiceren. Daarnaast speelt timing (waar en wanneer) van het bericht een hele belangrijke rol bij context marketing. Op deze manier zijn de boodschappen die je wilt communiceren effectiever en geven ze de juiste impact.

“Context marketing is… Het leveren van de juiste content aan de juiste mensen op het juiste moment.”

Door een goede context marketing strategie kan jij een belangrijke- en intense connectie opbouwen, brand loyaliteit creëren, de concurrentie verslaan en de markt domineren. Een goede copywriter schrijft content in de juiste context. Hij zorgt ervoor dat doelstellingen sneller en goedkoper behaald worden. Hij zorgt voor hogere verkoop resultaten en meer winst waarmee bedrijven veel sneller kunnen groeien tot waar ze willen zijn. Om je visie te realiseren moet je weten waar je heen wilt en hoe je dit wilt bereiken. Je bepaalt daarom de juiste strategie, doelstellingen en activiteiten. Context marketing is er op gericht om dit zo snel en effectief mogelijk te realiseren.

Internet Marketing Academy heeft een unieke methode ontwikkeld om erachter te komen wat nu de meest ideale context marketing strategie is. Deze methode is veelvuldig getest en aangepast op de steeds veranderende markt. Deze methode wordt door slechts enkele multinationals wereldwijd toegepast. Slechts een paar hele grote marketingbedrijven hebben deze unieke techniek geperfectioneerd en maken er op een goede manier gebruik van. Is het moeilijk? Nee! Hoe kan het dan dat slecht een paar grote bedrijven deze techniek toepassen? Hoe kan het dat er zo weinig mensen zijn die op dit hogere niveau kunnen denken? Terwijl het zo simpel is.

We hebben gezien dat veel technieken niet goed begrepen worden. Technieken die bedacht zijn door succesvolle mensen. Ook hierin draait het om de juiste context. We lezen dingen die we lezen zoals we ze zelf interpreteren. Dit is heel gewoon. Dit heeft met timing en het moment te maken waarin je het leest.

 

Heb je “Think and Grow Rich” van Napoleon Hill al gelezen? Dit boek leert je een geheime formule. Het boek is een absolute aanrader voor mensen die hun volledige potentieel willen bereiken. Hij heeft er meer dan 20 jaar over gedaan om de rijkste personen op aarde te bestuderen. Napoleon Hill kreeg de geheime formule van Andrew Carnegie (een Amerikaanse staalmagnaat). Hij moest van hem de meest succesvolle mensen bestuderen om te controleren of zijn geheime formule klopte. Daarna moest hij deze geheime formule met iedereen delen. Dit heeft Napoleon Hill gedaan en zo werd hij wereldberoemd.

“Succes is het resultaat van de manier waarop je denkt”

– Napoleon Hill

Door de aller rijkste mensen op aarde te bestuderen kwam hij er achter wat de geheime formule was van deze succesvolle mensen. Zo kon hij deze geheime formule van Andrew Carnegie bestuderen. Hij heeft de geheime formule in dit boek heel uitgebreid beschreven. Toch zijn er nog heel veel mensen die de geheime formule die in het boek geschreven staat, nog niet geheel begrijpen. Napoleon Hill heeft het expres zo gedaan. Maar waarom? Waarom heeft hij het in deze context geschreven?

De geheime formule komt namelijk wanneer je er klaar voor bent. Hij komt in twee delen. Een gedeelte is al in het bezit voor diegene die er klaar voor is. Nadat jij dit boek gelezen hebt en het boek echt snapt. Snap je het geheim van succes. Je snapt jezelf en hierdoor ook anderen. Het kan zijn dat je het boek vaker moet lezen om de specifieke geheime formule te ontdekken.

“Er is en principe dat bekendstaat als de wet van de economie. Dit is meer dan een theorie, het is de universele wet die door niemand kan worden gebroken. Wanneer iemand gaat jagen, zoekt hij een jachtgebied waar voldoende wild is. Als je op jacht gaat naar rijkdom, geldt dezelfde regel. Onthoud dit principe goed.”

Doe wat je echt leuk vindt met passie en wijdt er de rest van je leven aan. Dit is voor de een makkelijker gezegd dan voor de ander maar wat vind je nu echt leuk om te doen? Wat is je levensmissie? Ben je bereid om hiervoor alles over te hebben? Ben je zelfs bereid om je toekomst hiervoor op het spel te zetten en grote risico’s te nemen?

Succesvolle mensen hebben overeenkomsten. Ze hebben een grenzeloos verlangen. Ze hebben een passie en doorzettingsvermogen. Ze hebben verbeeldingskracht. Ze hebben het brandende verlangen om hun exacte doel ook daadwerkelijk te bereiken. Ze bestuderen succesvolle rolmodellen en maken gebruik van specialistische kennis van anderen. Ze gebruikten dat om hun eigen succes zo snel mogelijk te bereiken. Ze werken harmonieus samen met andere gelijkgestemden en creëeren hiermee hun Mastermind.

Voorkom mislukkingen. Napoleon Hill beschreef dertig oorzaken van mislukkingen. Enkele hiervan zij: uitstellen, geen besluit kunnen nemen en overdreven voorzicht zijn, gebrek aan doorzettingsvermogen en angsten. Laat je dus niet sturen door angsten. Iedereen heeft angsten. Je bent echt niet de enige die ergens niet 100% zeker over is. Iedereen is wel ergens onzeker over. Dat neemt niet weg dat je gewoon je droom kan najagen. Just do it!

Onze Internet Marketing Academy Expert begreep deze geheime formule pas na vele jaren. Jarenlang paste hij deze formule niet goed toe. Hij vergat namelijk steeds een mega belangrijk onderdeel. Het heeft hem uiteindelijk meer dan 8 jaar gekost om achter de geheime formule te komen die Napoleon Hill in zijn boek beschreef. Hij wilde zijn lange zoektocht bijna opgegeven tot hij op een dag een zeer rijke zakenman tegenkwam. De zakenman leerde hem stap voor stap de complete formule goed te begrijpen. Deze zakenman vertelde hem dat zijn vader meer dan 15 jaar lang had gezocht naar de geheime formule van Andrew Carnegie. Dankzij de hulp van deze rijke zakenman kwam Thomas er eindelijk achter dat hij al die jaren iets cruciaals vergat. Het ontbrekende puzzelstukje van de geheime formule was hierdoor na al die jaren eindelijk gevonden. Inmiddels past Thomas de geheime formule van Andrew Carnegie goed toe. Tientallen miljardairs hebben inmiddels het boek van Napoleon Hill gelezen en gebruiken deze geheime formule met veel succes. Zij gaven tijdens hun zoektocht niet op. Zij geloofden. Ze waren overtuigd. Zij vertrouwden. Zij waren er klaar voor. Zij verlangden naar rijkdom en vonden hun succes. Een deel van de geheime formule bezaten ze al, het zat al in hun. Het andere deel van het geheim vonden ze buiten zichzelf. Ze bestuurden en modelleerden het succes van een ander en gebruikten dit voor het behalen van hun doelen. Ze groeiden hierdoor en dat maakte hen completer. Het begon allemaal met een idee, een gedachte, een manier van denken. Ze spraken hun onbewuste “mind” aan. Ze vertelden zichzelf waar ze naar verlangden. Ze zagen hier het licht en ontvingen dankzij een oneindige intelligentie de oplossing. Ze kregen een onuitputtelijke levensenergie wat zorgde voor hun enorme drive. Ze bereikten hun volledige potentieel. Ze deden het met passie; alsof ze verliefd waren. Ze creëerden hun verbeelding. Het succes wat ze hierdoor behaalden deelden zij met de hele wereld waarmee ze miljoenen mensen hielpen.

Tegenwoordig helpt hij vele mensen in hun zoektocht naar de geheime formule van Andrew Carnegie, waar Napoleon Hill het in zijn boek over heeft. De geheime formule die hij na 8 jaar pas volledig goed begreep. Het was maar een kleine aanpassing in de manier van denken. Het was het ontbrekende puzzelstukje die gewoon in het boek “Think and Grow Rich” te lezen was. Het was maar een kleine aanpassing met een gigantische impact.

Ideeën zijn prachtig. Ze ontstaan in je hoofd en geven je positieve energie. Ze ontstaan vanuit onze verbeelding. Maar uiteindelijk willen ze vrijgelaten worden. De wijde wereld in, om die te veranderen en te verbeteren. Om het leven meer betekenis te geven. Mooier te maken. En vooral bijzonder en speciaal. Ideeën maken de toekomst. Zo simpel is het. Het start in jou.

Wil jij context marketing goed toepassen waarmee je makkelijker en sneller je doelen behaald? Klik hier!