de 10 geheimen van succesvolle ondernemers
De 10 geheimen van succesvolle ondernemers. Ze zijn succesvol en dat is meestal duidelijk te zien. Hoe doen ze dat toch? Wat maakt deze succesvolle mensen toch zo succesvol? In dit artikel ga je hier achter komen. 1) Succesvolle mensen nemen risico's Succesvolle mensen zitten niet aan de zijlijn te dagdromen. Ze DOEN waar ze aan denken. Ze zijn niet bang om vast te lopen en risico's te nemen. Veel ondernemingen in het leven zullen
Uitstelgedrag aanpakken tips
Uitstelgedrag aanpakken tips. 99% van de mensen leeft in een illusie. Deze 99% wil snel resultaat. Ze willen met minimale energie het liefst per direct het grote resultaat waar ze naar verlangen. In dit artikel vertellen we de 3 redenen wat er fout gaat. Als je niet weet wat het exact het probleem is, weet je ook niet hoe je het moet oplossen. En als niet weet welk resultaat je wilt kun je
Wat is purpose marketing en hoe werkt deze manier van branding
Wat is purpose marketing en hoe werkt deze manier van branding. Mensen worden plat gegooid met commerciële boodschappen. Vroeger was je met een goed werkend product en een goede prijs al vrij snel goed genoeg. Tegenwoordig zijn consumenten steeds slimmer en is branding veel belangrijker geworden. Maar hoe werkt een goede branding nu eigenlijk? Wat is purpose marketing Je zou denken dat een purpose altijd naar voren komt in een missie en visie van een
Hoe verdien je geld als influencer
Hoe verdien je geld als influencer? Succesvolle influencers hebben meestal iets unieks. Hierdoor vallen ze op met hun UVP (Unique Value Proposition). Veel mensen zijn op zoek naar nieuwe inspiratie en uniciteit. Unieke influencers inspireren hun volgers en helpen anderen hierdoor online en via sociale media manier meer uniek te zijn en nieuwe trends te spotten. De meeste influencers beginnen gratis en verdienen nog helemaal niets. Maar hoe zorg je er als influencer
Hoe word je rijk – Het simpele stappenplan van miljonairs
Dit zijn volgens Internet Marketing Academy de stappen naar rijkdom. Zo schreef Napoleon Hill over de groei naar rijkdom. Velen begrepen het geheim niet waar hij het in zijn boek steeds over had. Er zit een geheime boodschap in. Je komt er achter wanneer je er klaar voor bent. Het geheim schuilt deels al in je. Het geheim wordt niet specifiek in het boek beschreven. Je kunt de context van dit geheim op
In 4 stappen een succesvol merk opbouwen
Meer dan 90% van de eigenaren van kleine bedrijven is van mening dat het hebben van een uniek merk dat zich onderscheidt van de concurrentie erg belangrijk is. Meer dan de helft van hen geeft ook aan dat branding cruciaal is voor het aantrekken van nieuwe klanten. Welke geheimen hebben sterke merken als Apple en Cola? En hoe kunnen eigenaren van kleine bedrijven ze als inspiratiebron gebruiken? Hier zijn vier stappen om een