Be Do Have Mindset
Het hebben van een Be-Do-Have mindset is een fundamentele grondslag voor het bereiken van ons hoogste potentieel als individuen, als organisaties en als medewerkers. En het begint met het aannemen van een Be-Do-Have-Mindset. We hebben de neiging te geloven dat als we iets hebben, we er iets mee doen, waardoor we kunnen zijn wat we willen in het leven. Met een Be-Do-Have mindset bestaat echter niet de noodzaak om bepaalde dingen te hebben
SEO Trends 2023
SEO Trends 2023. Dankzij het goed inzetten van Search Engine Optimization kun je hoog scoren in de zoekmachines. Doordat je snel vindbaar bent op belangrijke zoektermen weten potentiële klanten jou sneller en makkelijker te vinden. Als commerciële ondernemer is dit natuurlijk wat je wilt. Maar wat zijn nu de trends op het gebied van SEO in 2023? Lees het hier! Wat heb je nodig om goede SEO teksten te schrijven? Belangrijk wanneer je SEO
Hoe Betere Beslissingen Nemen
Hoe Betere Beslissingen Nemen. Als ondernemer ligt het grote succes vaak in het nemen van de juiste beslissingen. Een klein besluit kan een groot impact geven op het eindresultaat. Miljardair Jeff Bezos zegt dat als hij "drie kwalitatieve beslissingen per dag neemt, dat genoeg is. Warren Buffett gelooft dat drie goede beslissingen in het leven degenen die slagen scheiden van degenen die falen. Het maken van de juiste kwalitatieve beslissingen hoe doe je
Full Stack Business Developer
Full Stack Business Developer. Graag laat ik je kennismaken met de unicorn binnen de corporate omgeving, ook wel bekend als Full Stack Business Developer. Wat maakt deze personen zo waardevol voor een organisatie? Welnu, een Full Stack Business Developer begrijpt de complexiteit en interacties tussen elke laag van een organisatie. Wat nog belangrijker is, hoe deze relaties zich vertalen in het leveren van waarde op lange termijn aan belanghebbenden (klanten, werknemers, aandeelhouders, gemeenschappen
Hoe maak je een WordPress website?
Hoe maak je een Wordpress website? Als kritische ondernemer wil je de juiste boodschap communiceren richting je doelgroep. Je wilt ze het juiste gevoel geven met je website. Je website is vaak het eerste gezicht wat de je potentiële klanten zien. Een goed ogende website met een professionele huisstijl zegt vaak meer dan je wellicht denkt. Vooral als je doelgroep het koopmotief "schoonheid" heel belangrijk vindt. Een mooie website geeft in dit geval
Minimum Viable Audience
Minimum Viable Audience (MVA). Je wist misschien van het bestaan van de term "Minimum Viable Product" (MVP / Minimaal Levensvatbaar Publiek) maar bij de term "Minimum Viable Audience" gaat het juist over het vinden van de kleinste doelgroep waarmee jij je bedrijf winstgevend kunt runnen. "stop met proberen om iedereen te bedienen; in plaats daarvan, over-deliver aan de weinigen die echt van je willen horen" Iedereen hier heeft vast gehoord over bedrijven die zijn begonnen